Lammin Lykky pähkinänkuoressa

Yhdistyksen nimi on Lammin kotiseutu- ja kulttuuriyhdistys (LyKKY). Tavoitteenamme on järjestää kulttuuritapahtumia Lammille sekä tukea mahdollisuuksien mukaan lammilaista kulttuurialan tekemistä ja harrastusta.

Lykky julkaisee Lammin Kotiseutulehteä, joka on ilmestynyt jo vuodesta 1967. Alkujaan lehden perusti Lammin nuorisoparlamentti, joka järjesti Lammille kulttuuritapahtumia. Lykky haluaa jatkaa nuorisoparlamentin viitoittamalla tiellä.

Yhdistyksen toimijat ovat avoimia kaikenlaiselle yhteistyölle, jota Lammilla on jo totuttu tekemään muun muassa Lammi-viikon järjestelyjen yhteydessä.

Yhdistyksen jäseneksi voi tulla kuka tahansa. Vuosittaisen, 20 euron jäsenmaksun maksamalla saa myös Lammin Kotiseutulehden kotiin kannettuna.

LyKKY ry:n hallitus 2021:

Petri Silvonen, puheenjohtaja
Tapio Välikylä, varapuheenjohtaja
Terhi Mäkinen, jäsenasiat
Anja Vitie, jäsen, sihteeri
Pekka Jussila, jäsen

Lammin Kotiseutulehden toimituskunta 2020:

Susanna Mattila, päätoimittaja/tiedottaja
Matti Siivonen
Leija Kuuranhalla
Tapio Välikylä
Anja Vitie, ilmoitukset
Maarit Vuoritie, graafikko

Tapahtumien suunnittelu

Tästä pääset katsomaan Lykyn vuosikelloa, jota käytämme tapahtumien suunnitteluun.

Liity jäseneksi

Yhdistyksen jäseneksi voi hakeutua täyttämällä sähköisen jäsenhakemuslomakkeen. Voit myös lähettää yhteystietosi postitse osoitteeseen LyKKY, c/o Susanna Mattila, Susipolku 4, 16900.

Vuonna 2019 yhdistyksen jäsenmaksu on 20 €/jäsen. Jäsenetuna Lammin Kotiseutulehti lähetetään kotiosoitteeseesi.

Jos perheestä useampi kuin yksi haluaa liittyä jäseneksi, mutta perheeseen halutaan vain yksi lehti, perheenjäsenten jäsenmaksu on 5 €.

Kannatusjäseneksi liittyvä henkilö tai yhdistys voi kannattaa yhdistyksen toimintaa haluamallaan summalla. Vähintään 20 euroa maksamalla saa jäsenlehden postitettuna kotiinsa.